27. marec 2007

Zdravstveni pregled

Ravnokar sem prišel iz zdravstvenega pregleda za službo letališko-transportnega delavca na Aerodromu Ljubljana.
Madonca, sem se šparal v Planici, ker sem mislu, da mi bodo tud gama encim meril, al kaj je že tist. Pa mi ga niso. Hvala Bogu, da nisem vedu, da ga ne merjo. Če bi si v Planici dal duška in se ga na mrtvo..., bi me potem na Zavodu za varstvo pri delu (kjer sem imel pregled) kakšen dohtar ziher vprašal - al sem pršu na pregled al na obdukcijo?
Morm pa rečt, da je tale ZVD moderno opremljena zadevščina. Pa še una v sprejemni pisarni je bla luštna. Pa tud prim. prof Bilban Marjan dr.med. me je takoj vprašal, če poznam Kepica, ko sem mu povedal, da se pač enkrat tedensko mal rekreiram na folklori. Samo, takoj ko me je pa vprašal, če ju poznam, sem se pa že (spet) mal ustrašu, da tud on slučajno ne bere mojga bloga.

Zdej bom pa pač čakal na izvide. Al bom dobu službo, al ne. Al sem naredu psiho teste al sem psiho.

Drugač pa imam v četrtek zaključno snemanje oddaje Kandidat s TV Papriko v Merkurju, kjer bodo razglasil zmagovalca. Na zmago niti ne računam pretirano, vseeno pa upam, da bo našlo tudi kakšno delo zame v Merkurju. In če se že slučajno bo - upam, da bom to izvedel čimprej, da ne bom že preveč vpet v službo na Aerodromu.

Ni komentarjev: