12. april 2007

Jonas / Godler - genij ali norec?

Pravijo, da je tanka linija med genijem in norcem. Jonas in Godler očitno hodita ravno po tej liniji. Vsaj glede na komentarje na njunih blogih. Nekateri jih kujejo v zvezde, drugi ju pljuvajo.
Meni osebno sta pač odštekana in tudi zabavna. Jonas je pač legenda, ki se ga spominjam še iz Videošpona in oddaje Brez zapor (Brez zavor).

Da Godlerjevih imitacij v oddajah Radia GAGA in Hri-barju sploh ne omenjam.


Drugo vprašanje pa je, ali so vsi njuni prispevki res tako zelo smešni. Meni osebno - nekateri so, drugi pač malo manj, ali pa sploh ne. Tako da se mi zdi smiselno komentirati vsak prispevek posebej, ne pa kar pavšalno za vse rečt: carsko, genialno ali pa butasto, nezanimivo.

Je pa seveda res, da so njune stvari pač veliko bolj smešne tudi zaradi tega (ali pa ravno zato), ker sta pač javne (slavne) osebe. Če nekoga poznaš in gledaš njegove stvaritve, ti je namreč celotna zadevan neprimerno bolj zabavna.
Tudi sam imam na blogu mogoče kakšno zadevo, ki je zabavna samo tistim, ki me poznajo. Ostalim pa je pač povsem nezanimiva in dolgočasna.
Verjetno je težko narediti tako zabaven filmček, da se mu smejijo vsi, ne glede na to, ali poznajo avtorja ali ne.
Zato me zanima, ali obstajajo blogerji, ki med drugim objavljajo svoje, avtorske zabavne filmčke?

Komentirajte in navedite linke do (svojih) blogov z zabavno video vsebino.
Naredite (si) malo reklame za (svoje) zabavne bloge!

Ni komentarjev: