10. december 2007

Rešitev...

No, danes objavljam rešitev na kviz, ki sem ga zastavil v eni prejšnji objavi.

Najprej pa, kako ste odgovarjali:

In... pravilni odgovor je...






Hmmm...

...slabo me poznate...






Samo dva sta pravilno odgovorila...






Je torej pravilni odgovor televizija ali mogoče petrolejka?







Pravilni odgovor je..... !!!!!







P E T R O L E J K A ! ! ! !







Dokaz:
Aa??!? Sm direkt za na AGRFT, a?
Poglejte, kako dobro igram jok... napol mižim.. solzne oči... ;)

Tista dva, ki sta pravilno odgovorila, jima lahko za nagrado pošljem...
fotko.



5 komentarjev:

Tadej pravi ...

Jok igras, ja ;) Malo morgen :) Takle je pogled po konzumiranje vseh ostalih tekocih oblik nepravilnih odgovorov ;)

kepcaman pravi ...

pjen k kanta ne pa za na AGRFT:)

Urska pravi ...

Živjo Jure!

Helena mi je dala link do tvojega bloga in sem se prav nasmejala. Šla sem pa od zadaj in tudi rešila tole zadnjo anketo in ko sem prišla do rezultatov, sem videla, da sem bila ena izmed redkih, ki ni dvomila v to, da ti gledaš tudi kaj drugega kot le flašo (takšno in drugačno).

Floro pravi ...

No, to je pa lepo slišat. Da še en(a) verjame vame. :)

Fumar pravi ...

pomoje je zrežiran...k ne znaš tko dobr igrt če ne gledaš flaše