16. september 2009

Drugi test mobi bloggerja

Ponavadi ob tem casu iz postelje gledam TV, danes pa tega na mojo zalost ne morem. Ker sem danes sestavljal eno od treh omar, ki sem jih prejsnji teden kupil v avstrijski IKEA-i, sem moral iz sobe umakniti vse stvari, ki bodo v kratkem nasle svoje mesto v prej omenjenih omarah; in poleg teh stvari je tudi televizija. Tudi DVD predvajalnik se je znasel zraven in Hi-Fi, zaradi cesar sem tudi brez vecerne glasbe in jutranjega bujenja. Tako sem si budilko nastavil na mobitelu na katerem tudi pravkar pisem ta sestavek. Razlog, da pa ga pisem na mobitelu, pa je (poleg tega, da sem tudi ze izklopil racunalnik) da stestiram, ce mi uspe v preko mobitela napisane objave, vstaviti tudi fotografijo. Slikal in prilozil bom sliko moje nove, danes sestavljene omare. Upam, da zadeva deluje; preveril bom sele jutri. P.S. Ker mi mobitel zvecer, ko sem napisal zgornje besedilo, ni hotel poslati tega maila, ga posiljam sedajle - ob pol 9 zjutraj.

Ni komentarjev: