20. februar 2007

Kandidat - predstavitveni spot

Danes ob 15-ih v BTC sem snemal, skupaj s še tremi kandidati, predstavitveni spot. Moral bi govoriti približno 3 minute!!! To ja skoraj uspelo le prvemu med nami - Urošu, ki ga poznam iz FOV-a, kjer sva bila nekaj časa tudi sošlca. Edino on se je približal trem minutam govorjenja o sebi, kdo si, kaj si, zakaj si,...
Ostali smo skupaj spravili komaj minutko predstavitve. Vsi pa smo po nekajkrat ponavaljali neuspele poizkuse.
Na žalost pa jaz nisem zadovoljen niti s končnim izdelkom. Videl in slišal ga sicer nisem, a vseeno vem, da je obupen. Med govorom se mi je nenormalno veliko zatikalo, eno frazo oz. stavek sem pomojem ponovil najmanj štirikrat. Pa tudi zaključek same predstavitve bo pomojem slišati obupno, ker nisem imel niti najmanjšega pojma, kaj naj povem na koncu.
Hja... za vse to sem kriv čisto sam. Doma bi se moral vsaj malo pripravit. Na primer napisat kakšen tekst in ga potem nekajkrat prebrat, da bi imel vsaj nekaj iztočnic oz. vsaj približno predstavo o čem točno bom govoril
No. Upam, da mi bodo naselenja snemanja šla bolje.

Ni komentarjev: