17. november 2014

Citati, verzi, misli #17



Peter Lovšin - Neko glupo nedeljo



Neko glupo nedelo,
ko bil sem čisto na tleh,
sem spravu se brskat
po naši podstreh.

V stari omari
čisto pr dnu
našel sem tisto,
po kar sem pršu.

Bla je sam knjiga,
čist navadna povest,
ki govorila je o fantu
rojenmu na cest.

Zgodba je kratka
in tole pove
da človk nkol
obupat ne sme.

Če morš borit se - vrn udarc,
če treba bit mirn - sprazn kozarc.
Če morš se jokat - nared to na glas,
če treba pozabt - dela naj čas.

Knjiga je bla dobra,
polna lepih besed.
A kaj ko v resnici
ne da se tko žvet.

Če morš borit se - sprazneš kozarc,
če treba bit miren - vrneš udarc.
Če morš se jokat - nardiš to u seb,
če treba pozabt -  ustane v teb.


Neko glupo nedelo,
ko bil sem čisto na tleh
Sem spravu se v pojstlo
s solzami v očeh

Dolg sem se muču,
ker nisem zaspal.
Zato sem še enkrat
knjigo prebral.

Zgodba je kratka
in tole pove
Da človk nkol
obupat ne sme.

Če morš borit se - vrn udarc,
če treba bit mirn - sprazn kozarc.
Če morš se jokat - nared to na glas,
če treba pozabt - dela naj čas.



--

Ni komentarjev: