21. marec 2007

Primeri iz Fužinskega vsakdana

Tole sem (spet) dobil po mailu. Pomojem že četrtič. Nisem hotel pošiljat naprej in še drugim spet basat poštne predale s starimi forami; ampak ker se mi zdijo še zmer zabavni jih objavljam tukaj:

Denis pozvoni Sanelu na domofon: "Dobar dan. A je Sanel doma?"
Sanelova mama odgovori: "Ni Sanela doma. Sanel brca košarku."
________

"Denis - prit jest Viki kruh na krem!"
________

"SAAAALMIIIREEE! A čuješ ti mene kaj jaz tebe slišim!!!!"
_________

Profesor za matematiko iz srednješolskih časov:
"Vas dva zadaj, dajta tiho!"
______

"Bom kupo pištol pa bom pol vse pomrl da bo kri tekala po šipa."
_______

"Sanel prid doma na kosilo, bo vse mal po mal mrzl."
________

Učitelj:"Dečki, deklice - teci tek trkom!"
______

"Tivalo! Nehaj se kolesat, prid gor kosilat!"
________

"Moj moš dela nikamor, moji otroci sama cvek, vzela bom
puško i sve pomrla!"
________

"Ćamile, neh se kolesat po travi!"
________

"Purhan, doma prit!"
________

"Hoćeš da te tepem do kri?"
________

"Smo bli z mama na večerja - jedli omaka šnicel."
________

"Jas bom kozarac švepsa z kocko mraza in kavo z brezmrzlim mlekom."
________

"Fantje, a boste jedl sladoled kle al za po peš!"

Ni komentarjev: