19. marec 2007

The Tide v Gradcu

The Tide so v nedeljo 18.3. nastopili na Newcomer festivalu v Gradcu skupaj s še 16. bandi.

Plac, kjer se je vse skupaj dogajalo, samo kar hitr najdl. Ene parkrat smo vprašal za pot; enkrat sem mal zalutal in potem obračal. Ampak hvala Bogu smo imel dobrega navigatorja - Drejca! Vsaj tko so mi zatrdil ostali člani banda, da je on pravi za take podvige.
Ful smeh, ej!!

Pred dvorano, kjer je potekal koncert, smo tako prišli približno ob 12-ih:


Jonny se je že pred začetkom tonske vaje ogreval na kitari:


Da, bil je dobesedno NA kitari:


Tonsko vajo so imeli ob 14-ih:


Po tonski smo šli mal v stadt poiskat, kje bi se lahko mal anfressen. Najdl smo eno turško pizzarijo, kjer smo jedl eni pico drugi pa putenschnitzel.
Bli smo tud mal v nekem parku, kjer smo se na bancken nastavljal sončku in pil Puntigamerja.

Glede na to, da je bilo 17 bandov, The Tide pa so izžrebali zaporedno številko 14, smo računali, da ne bodo na vrsti pred 20.30
Vseen smo prišli nazaj v dvorano tolk zgodaj, da smo lahko spremljali tudi vse ostale nastopajoče.

In kot načrtovano so približno ob pol devetih bili na vrsti. Jaz sem s kamero posnel celoten njihov nastop. Oni so imel sicer feeling, da so naredil nekaj napak; ampak so le-te očitno poslušalcem dokaj skrite (kot mi je v mailu napisal Marty). Tudi posnetek ene izmed njihovih odigranih skladb se mi zdi dober.

Po koncu koncerta sta ob čakanju na rezultate padle tudi 2 stavi. Obedve glede tega, koliko bodo prejeli točk: nad 100 ali pod 100.
No, stave ni dobil nobeden, ker so dobili direktno 100 točk.
Točke vseh nastopajočih in uvrstitve pa tukaj.
Podrobna razčlenitev nastopa The Tide pa tukaj.

Zmagal pa je slovenski band iz Grosuplja - Silencia.

Po koncertu in razglasitvi rezultatov smo se zakampirali v lokalčku z nekaterimi člani ostalih bandov.
Okoli 22.30 pa so nas, kot zadnje (standard), prijazno vrgli iz lokala:


Med potjo smo počakali na pumpi, da bi mal napumpal želodce s sendviči, čipsom in tekočino. Drejc pa je bil očitno že tolk zmatran, da je na poti iz kombija zaspal:



P.S.: Pogreša(mo) adapter za polnjenje batarije za kamero! A ga je kdo mogoče kaj dajal iz torbice? Jaz ga namreč nisem nič rabil; edino stvar, ki sem jo dajal iz torbice je bla pač - kamera.
Če se kdo kej spomne, nej sporoči!
Tnx!

Ni komentarjev: