11. julij 2008

Pivo in cvetje - to beer or not to beer?

Danes takoj po službi se imam namen vsesti na vlak in se odpeljati v Laško. Malo sem prečekiral "kulturni" program - danes Magnifico, streetball, tekma košarkarskih zvezdnikov, jutri pa Šank rock. Nekaj je, no. Še zmer boljš kot kakšna Zbiljska noč. Zanima pa me ali vsaj kaj pametnega dogaja tam ali je to pač samo žur brez razloga? Bom cel vikend gledal samo trume pijanih in pokozlanih osebkov?
Je pa res, da enkrat bi vseeno šel na to zadevščino, da lahko "naredim kljukico".
Da lahko rečem:
"Ja, sem bil. Noro je blo."
"Ja, sem bil. Nč posebnega, ampak bil pa sem."
 
Mogoče bi blo boljš it na Disco Nautica v Koper, glede na to da Rumene noči od letos naprej ne bo več? Ne vem. Sem se pač namenu, da grem ta vikend v Laško.
Če je kdo že bil in mi lahko da kakršnekoli info o tem, naj piše.
 
 
 
P.S.
Včeraj bil na koncertu Massive Attack. Upam, da se mi bo dal kakšno fotko objavit (čeprav z mojim digi-trotelčkom se ni dal nardit nobene uporabne fotke). Al pa bom vsaj kakšen filmček skup vrgel - tko, malo za dražit tiste, ki niso šli.   :)
 

Ni komentarjev: