27. januar 2007

Mene pa čist vse naštimajo...

Že sredi popoldneva dobim mail, če gremo na PP (Petkov Pirček).
Dejansko se mi niti slučajno ni dal it ven. Vsaj en vikend sem hotu bit doma; pa tudi zaradi "slabih" izkušenj se mu poskušam nekako izognit.
Ampak, ker sem popolnoma neizkušen v izognjevanju neizogibnega, grem s Kepicom Jr. "na enega"....
Again...

Najprej v Maniano, kjer ni drugega kot preglasna debilna muska za "brate Hrvate" (?!?!?) in 42 nablojenih mladoletnih babnic, ki se ga hočjo sistematsko nagon't po poti najmenjšega odpora - ob 22.16 pelje namreč zadnji avtobus: Kranj - Zg.Kungota

Kurc, pa kisu zel'e...
S Kepicom rajš odAUDIjeva u Rocka.

Tam pa najdeva pod štengam starešino Kvedra in Šuligoja. Hja no... "enega" bova pa še, ane?
Pa sva ga!

Čez cajt je pa prletu še Gapi "na enega", ane?
Pa je!
Smo bli pa kontent!

Kelnar je bil pa tud b'l t'm-t'm!
Se mi je zdel, kot da se mu ne da prav preveč devat...



Ampak... sem pa ugotovu, zakaj ta kelnar tako zasanjano gleda. Dejstvo je, da ambient sam izgleda kot v sanjah...






...kot v sanjah vsakega ljubitelja žlahtne (in manj žlahtne, in čisto nič žlahtne) kaplijce!



Nooooo... pol sva pa švaa še u Zaaloooo na 'nga!
Tm pa srečava Kvedra Jr. pa njegovo boljšo četrtino.



Kepic se je mau za gvavo držou....



pa ne me vprašat - zakuga?
K v'm ne bom povedou (čeprov vem zakuga!)
Hehe
Al pa tud ne!
Al pa...
Pa še zmer nočem povedat...
(No, za pir se da vse zment!)

Samo, od Kvedra Jr. četrtinka pa ni glih prov preveč pjače navajena (še ne)!
Madona, baba je skor celo flašo pjače zliva. Hvala bogu da ni bil pir, da je bil samo Union oz. še svabi - Smile:


(pri tej sliki bodite pozorni na spodnji desni kot fotografije, kjer se razločno vidi flaša Smile-a v padanju!



0,42 sekunde kasneje je bila namreč večina vsebina flaše utrta v prt (Kveder pa potrt.... jz pa že u easy potrjen):



Pol je pa Kepic k'r naenkrat šu preke dam (ma drug dan za na Krvavc za it, in se ga t'm nagont prov nehigiensk') jz sm pa čaku, da pride četrtinko iskat njena sestra in kolegice.



Noooo... pol je blo pa tkole...
Hm... ma kva pa vem.. Pisat se mi ne da več prov velik naprej, tko da bom tkole reku, da nau kdo reku, da sm jz kej reku:
PROV HITR SMO ŠLI DOMOV!

Ni komentarjev: