11. april 2006

Citati, misli, reki,...

Pokazal si mi delček svoje duše.
Jaz ti svojo podarjam.

("Guvernanta"; Minnie Driver)


Ljubezenske rane lahko ozdravi samo tisti,
ki jih je zadal.

(nemski pregovor)


Je spomin nekaj kar imamo,
ali kar smo izgubili.

(Woody Allen; "Another Woman")


Ljubezen sestoji iz štirih reči:
vzdihov, ihtenja, želje po smrti in kupa laži.

(nemški pregovor)


Žensk brez časti ni bila še nikoli lepa.

(italijanski pregovor)


Prijateljstvo je izpopolnjena ljubezen.

(angleški pregovor)


Kdor ima ljubezen v prsih,
ima ostroge na petah
in krila na nogah.

(italijanski pregovor)

Nisem bil tako dober,
in nisem tako slab.

(John Travolta)


Pogosto se morajo usta smejati,
metdem ko srce joče.

(nemški pregovor)
O moja mila
v postelji je vsa čarovnija;
po njeni zaslugi,
se ljubezen ne utrudi.

(Jacques Prevert)


Kdor je ljubil ne pozabi.
Kdor pozabi ljubil ni.
Kdor pa ljubi in pozabi,
ta ljubezni vreden ni.


Če hočeš ljubiti, ljubi;
če se hočeš igrati, se igraj.
Ne ljubi pa z igranjem;
še posebej pa se ne igraj z ljubeznijo.


Ne vem, če ljubezen res poganja svet;
ampak je nekaj zaradi česar se vožnja izplača.


Tvoj nasmeh me očara,
tvoj pogled me omamlja,
tvoja beseda me dvigne v nebo,
tvoja bližina mi pomeni vse to.
Edina moja želje pa je ta,
da najdem pot do tvojega srca.


So spomini, ki jih ni mogoče pozabiti.
So besede, ki nikoli ne izvene.
So grehi, ki razum jih opraviči,
a nikdar ne odpusti srce.


Dragoceno ljubezen je potrebno osvajati,
ničvredna se ponuja sama.

(ruski pregovor)


Ljubezen, zvestoba, vera in pravica so šle spat;
ko se zbudijo, se bo na svetu bolje godilo.

(nizozemski pregovor)


Ne vem, s kakšnim orožjem se bodo spopadli v tretji svetovni vojni;
vem pa, da se bodo v četrti svetovni vojni spopadli s palicami in kamni.

(Albert Einstein)


Dokler imamo spomine, ostaja preteklost.
Dokler imamo upanje nas čaka prihodnost.
Dokler imamo prijatelje, je lepa sedanjost.


Nobena prasica ni tako umazana,
da se ne bi našel pračič, ki bi jo poljubil.

(nemški pregovor)


Free Your Mind
(The Rest Will Follow)


Someone asked me if heaven is HERE.
I said: "No, heaven would be somewhere
where dreams come true."
And than I looked at YOU and said:
"Maybe this IS HEAVEN!"


Ljubezen je sad, ki zori ob vsakem letnem času
In vsakdo si ga lahko natrga kolikor hoče.


Zaljubljencu svetovati je kot polniti kletko z vetrom ali rešeto z vodo.

(arabski pregovor)


Ko pride bedak do drevesa spoznanja,
hoče nemudoma utrgati jabolko;
pametnemu je dovolj, da uživa v drevesni senci.

(ruski pregovor)


Ko se ena vrata sreče zaprejo, se druga odprejo; a ponavadi tako dolgo zremo v zaprta vrata, da ne opazimo tistih, ki so se nam odprla.
"Posel je le dogovor in ne more biti resničen, pa vendar je cilj posla ostati v poslu, ne glede na posledice, ki jih ima za ljudi, izdelke ali usluge."

(iz knjige: "Imenovali so jo Dvoje src")


Noben Človek ni Otok, povsem zase;
vsak človek je kos Celine, del kopne zemlje;
če Morje odplavi grudo prsti,
je Evrope manj,
prav tako kakor da je bil Rtič,
prav tako kakor da je bilo Posestvo tvojih prijateljev
ali tvoje lastno;
ob smrti vsakega človeka je mene manj,
zakaj vključen sem v Človeštvo:
In zato nikdar ne hodi spraševat,
komu zvoni:
zvoni tebi.

John Donne (1573 – 1631)


Kaj naj vrnem gospodu
Za vse njegove dobrote
Nad mano? Čašo odrešenja
Bom vzdignil in klical bom
Ime gospodovo. Svoje
Zaobljube gospodu bom
Izpolnil pred vsem
Njegovim ljudstvom.

Psalm (Bono na Elevation Tour)


Hruščov je svojemu nasledniku pustil dve pismi in mu rekel: "Ko boš prvič v škripcih, odpri prvo pismo. Ko pa boš drugič v škripcih, odpri drugo pismo."
In ko je bil naslednik prvič v škripcih, je odprl prvo pismo. V njem je pisalo: "VSO KRIVDO ZVALI NAME!"
In res jo je in se je zaradi tega izognil neprijetnostim.
Ko pa je bil naslednjič v zagati je odprl drugo pismo, v katerem pa je pisalo:
"ČAS JE, DA NAPIŠEŠ DVE PISMI!"


Nekoč je Bog svojim angelom delil krila,
Le tebi jih ni dal!!
...ker ni želel, da mu najlepši angel odleti.


Svetla prihodnost bo vedno temeljila na pozabljeni preteklosti;
Ne moreš srečno živeti, dokler za seboj ne pustiš vseh napak in razočaranj v življenju.


Če je na svetu kaj svetlečega, so to tvoje oči
In če obstaja kaj lepega, je to tvoj nasmeh
Če pa je na svetu kaj samo tvojega
Je to moje srce!


Ubij me in srce izgrebi,
Še v dlani bo klicalo po tebi.

Fran Miličinski Ježek


Ljubezen preneha biti užitek,
ko preneha biti skrivnost.
Behn Ahra


Ljubezen premaga vse,
Vdajmo se ji še mi!
Vergil


Ljubezen je egoizem v dvoje.
Madame de Steahl


Treba je priznati, ljubezen je velik učitelj.
Človeka nauči biti, kar ni bil nikoli.
Moliere


Ljubim tistega, ki sanja o nemogočem.
Goethe


Ljubezen ne gleda z očmi, temveč z dušo.

Shakespeare

Ko bo zvečer sonce zašlo,
Ko ti bo hladno,
Ko ne bo nikogar, da te ogreje
Takrat se spomni name, ker lahko zrihtam odeje
Iz Madžarske za pol ceneje. :))


Govorica ljubezni je skrivna govorica in njen najvišji izraz je molčeč objem.

Robert Muril: Glas tišine


EN NASVET: pazi nase
ENA PROŠNJA: ne spreminjaj se
ENA LAŽ: ne ljubim te
ENA ŽELJA: ne pozabi me
ENA RESNICA: pogrešam te


Preden roža cvet odpre,
Ji ljubezni treba je.
A pomni: skromna roža najlepše cveti in mislim, da ta roža ne more biti nihče drug kot ti!


Kjer je ljubezen, nič slabega ne škodi;
Kjer je ni, nič dobrega ne koristi.

Korziški pregovor


Ljubezen je kot delfin, ki obsijan v mesečini
Plava v neskončni toplini tvojih oči -
Zato jih nikdar ne zapri, ker pravijo,
Da delfini umirajo v temi!


Poglej v ogledalo in reci:
"Ti si moj angel, ti si moj hudič!
Te ne maram, ampak moram te sprejeti!"


Naj bo lepo, kar je minilo
Le senca lepega, ki prihaja.


Seks brez ljubeznni je kot sladica brez okusa.


Več izveš o človeku, če mu prisluhneš
kaj govori o drugih, kot pa če poslušaš ljudi,
kaj pravijo o njem.
Leo Aikman


Sprašujem se odkar živim,
Sem res edini, ki trpim?
Ste resnično srečni vsi?
Mar je med vami kdo, ki nosi kakor nosim jaz
Le masko sreče čez obraz?


Prinesi mi rože, ki divje cvetijo;
Odpelji me v gore, kjer škrati živijo;
Pokaži mi zvezdo z mojim imenom;
Zloži mi pesem z bizarnim refrenom;
Povabi me včasih v kraje neznane;
Mi zjutraj pod okno pripelji cigane;
Povej mi o sanjah, četudi so smešne;
Zaupaj mi želje, četudi so grešne.


Največje odkritje moje generacije je,
da lahko človek tok življenjskih dogodkov preprosto obrne, če le spremeni usmerjenost svojega uma.

William James


Želim ti 12 mesecev brez skrbi, 53 nedelj sreče, 365 dni brez bolezni, 8760 ur zabave, 525600 minut lepih trenutkov in 31536000 sekund ljubezni.


Naj ti samo sporočim, da sem v kliničnem centru. Ne skrb, našli so mi kamen na ledvici, bakterijo v želodcu, strdke v krvi in TEBE v srčku!


Sreča v majhni vasi spi in ljudem ujeti se pusti.
Ne vem poti do te vasi, želim pa, da bi jo našla ti


Želim ti ocena ljubezni, morje prijateljstva, jezero sreče, reko zadovoljstva, potok nežnosti in niti kapljice žalosti.
Ko je Bog ustvarjal sijaj, je podaril Soncu največjega, malo manjšega je dal zvezdam, a najlepšega tvojim očem!


Rekli so mi, da ima dan 24 ur, da ima ura 60 minut in minuta 60 sekund; niso pa rekli, da sekunda brez tebe traja celo večnost.


Ta SMS me stane 21 SIT + DDV + 3 minute pisanja + 4 sekunde, ker sem se zmotil + 7 sekund, da sem ga poslal; in ko vse skupaj seštejem....
SAM REČ DA NIČ NE MISLIM NATE!!!


I love you so much I wanna hold you in my arms
Beautiful,
I am so sorry, but in my dreams you come to me and lay by my side,
Touch me, make me feel again!


Samo tedaj zares ljubimo, kadar ne čutimo
več potrebe, da bi to povedali.

Francoski pregovor


Če se včasih počutiš majhnega, neučinkovitega, zatiranega, se vedno spomni, da si bil nekoč najhitrejši in zmagovalni spermij v svoji skupini!


Lahko povemo, kar smo zamolčali;
Ne moremo pa zamolčati, kar smo povedali.

Italijanski pregovor


Sinoči so me v sanjah obiskali angeli. Bili so objokani - povedali so mi, da se jim je izgubil najlepši angel. Ne skrbi - ne bom jim povedal kje si!


Naj se preteklost kar oklepa sama sebe in naj pusti sedanjosti prosto pot v prihodnost.

I asked God for a flower, he gave me a garden
I aksed for a tree, he gave me a forrest
I asked for a river, he gave me an ocean
I aksed for an angel, he gave me YOU!!


Don't follow me 'couse you're not my slave.
Don't walk beside me,
'couse you're not my equal!
But walk in front of me,
'couse DAMM, baby!
You got a great ass! :)


Verjamem, da so prijatelji kot angeli, ki nas dvignejo, ko naša krila pozabijo leteti.


Nikoli nisem razumel, zakaj ženske ljubijo mačke. Mačke so neodvisne, ne
poslušajo, ne pridejo, kadar jih pokličeš, rade ostajajo zunaj vso noč, in
kadar so doma imajo najrajši mir in spijo. Drugače povedano. Vse tiste
lastnosti, ki jih ženske sovražijo pri moškem, ljubijo pri mački.

Jay Leno

Ni komentarjev: